REKLAMACJE
Procedura reklamacji produktu
Postępowanie w przypadku reklamacji produktu:
Witaj!
Jeżeli jesteś zainteresowany/a reklamacją towaru, zapoznaj się proszę z poniższą instrukcją:
- Napisz do nas na zwroty@panbrand.pl aby przedstawić nam co dokładnie stało się z produktem.
- Jeżeli istnieje taka możliwość – prześlij proszę zdjęcia ukazujące wadę produktu, usprawni to proces reklamacji.
- Pamiętaj, że masz 2 lata od daty zakupu, aby złożyć reklamację.
- W przypadku reklamacji (zależnie od przypadku), możemy zaproponować:
- naprawę wady,
- wymianę na nowy produkt,
- zwrot środków
- Reklamowane towary należy zabezpieczyć przed transportem oraz zapakować z paragonem i formularzem, który znajduje się na drugiej stronie.
- W przypadku, gdy zgubiłeś paragon nie przejmuj się! Wystarczy że podasz nam numer zamówienia, a my odszukamy dokument w systemie.
- Nie przyjmujemy paczek za pobraniem, a także nie zwracamy środków za wysyłkę do nas reklamowanego produktu.
- Zwrot środków zostanie zrealizowany tak szybko, jak to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
- Środki zostaną zwrócone na rachunek wskazany w w formularzu.
- Warunki reklamacji produktów wysłanych za granicę ustalane są indywidualnie z Klientem.